03 czerwca 2012

Powitanie

No cóż, mój drugi blog podzielił los pierwszego. Od dziś "Ab imo pectore" dostępny jedynie na blogspocie. Tym, którzy znają go z przeszłości, nie muszę go przedstawiać. Tym, którzy jeszcze go nie znają, przedstawię go z przyjemnością.

Jest to blog poświęcony opowiadaniu Potterowskiemu, które postanowiłam napisać, a których nie pisałam już bardzo, bardzo dawno. Traktuję to jako trening, nic bardziej poważnego, tym bardziej, że postacie ani odrobinę nie są moje, nie licząc kilku.

Nowe opowiadanie pod tytułem "Ona", jest w trakcie przygotowań i głębokich analiz, ale bardzo prawdopodobne, że prolog pojawi się szybciej, niż sobie to zaplanuję. Tak. Cóż, jeśli chcecie wiedzieć coś jeszcze, zapraszam do zadawania pytań pod postem. Komentować mogą wszyscy, proszę jedynie o kulturę, z którą tak ubogo w naszym kraju ostatnimi czasy.

Fanów serii, a zwłaszcza tych, którzy jakimś cudem lubią Czarnego Pana, zapraszam do siebie, do śledzenia i czytania i zachęcam do odwiedzania mojego drugiego bloga.

Na chwilę obecną, to wszystko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdym razem kiedy komentujesz, rodzi się jeden jednorożec.